>
Det här är jeansen/leggingsen från Vila som jag beställde hem (och jag som hade köp stopp… Ajajajaj…) från Bubbleroom men som var på tok för små i XS. Har ju ett par byxor från Vila tidigare och de satt som en smäck i XS, men inte dessa.
Så jag hoppas att S sitter bättre.
Men Bubbleroom hade ett lite konstigt sätt att handskas med sina reklamationer och byten… En vara fick jag ju inte ens utan jag fick något annat i strl 40-42! Men då skickar man in allt, och så betalar man fakturan så ska det ordna sig i efterhand.
För att byta så lägger man en ny order, dvs att man får en ny faktura.
När jag frågade hur jag skulle göra för att kunna använda rabattkoden igen så fick jag till svar att när jag fått mitt paket så ska jag höra av mig och så ska de justera det i efterhand.
Låter som att de gör det krångligare för sig själv än vad som är nödvändigt… Varför inte bara makulera hela ordern sen tidigare och så beställer jag om, när jag ändå skickade tillbaka allt?
Nu känns det ju lite osäkert med betalningar osv, jag vill ju inte behöva betala mina varor två gånger helst.
Nej, vi får se… Känns ju inte rikigt som att jag är så värst nöjd med bubbleroom, men jag vill ju så gärna ha jeansen.
Jaja, nu är det middag.
Ciao!